مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-04ورزشي

سرک کشیدن به خوابگاه های زیرزمینی ادعایی/ تدبیر چاره ساز است نه صرفا اعتبار


این را بدانید که وظیفه هر دانشگاهی است که رفاه حال دانشجویان را تامین بکند و ما با کمترین اعتباری که دریافت می ­شود سعی در بازسازی و تعمیر خوابگاه ها داریم؛ - ایسنا/گلستان این را بدانید که وظیفه هر دانشگاهی است که رفاه حال دانشجویان را تامین بکند و ما با کمترین اعتباری که دریافت می ­شود سعی در بازسازی و تعمیر خوابگاه ها داریم؛ بنده در اولین روز انتصابم گفتم که می خواهم خوابگاه ها را بازسازی کنم، گفتند اعتبار نداریم اما عقب نشینی نکردم و گفتم می سازم، تعمیر می کنم و اعتبارش را هم تامین می کنم.

شخصا به وزیر مراجعه کردم و جریان را مبنی بر شروع کار و کمبود بودجه و طلبکاری پیمانکار مطرح کردم و همان جا  اعتبار 2 میلیارد تومانی را از وزیر گرفتم، اینها بخش هایی از سخنان رییس دانشگاه منابع طبیعی گرگان است.

نظر به طرح بررسی وضعیت خوابگاه های دخترانه دانشگاه های شهرستان گرگان توسط خبرگزاری ایسنا که در مرحله قبل دانشگاه گلستان مورد بررسی قرار گرفته بود، این بار به سراغ خوابگاه حضرت زینب (س) که محل اسکان دانشجویان دختر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی است رفتیم و به گفت و گو با آنها پرداختیم.

این خوابگاه دارای محوطه نسبتا بزرگ با 10 بلوک است که فقط 5 بلوک آن قابل بهره برداری است؛ همچنین به جهت فراهم کردن شرایط مناسب برای دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرک کشیدن به خوابگاه های زیرزمینی ادعایی/ تدبیر چاره ساز است نه صرفا اعتبار

سرک کشیدن به خوابگاه های زیرزمینی ادعایی/ تدبیر چاره ساز است نه صرفا اعتبار