مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 20:402023-11-16سياسي

خسروپناه: متأسفانه تاکنون سند تحول در علوم انسانی تدوین نشده است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در هفتمین کنگره بین المللی علوم انسانی بر ضرورت ظرفیت شناسایی در دانشگاه ها و پژوهشگاه ها برای تحول در علوم انسانی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در کمیسیون مدیریت تحول علوم انسانی هفتمین کنگره بین المللی علوم انسانی در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با محکوم کردن توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه، با اشاره به تحول در علوم انسانی اظهار کرد: در جلسه 350 شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1388 آیین نامه شورای تحول علوم انسانی مصوب شده است، این آیین نامه دارای 8 ماده است که مهمترین ماده آن ماده سوم با عنوان وظایف و اختیارات است، در این زمینه 10 وظیفه برای شورای تحول تعیین شده است.

وی ادامه داد: در 14 سالی که از عمر این شورا می گذرد دو وظیفه اصلاح سرفصل های درسی و تألیف کتبی درسی بیشتر مورد توجه بوده است و انتظار فرهیختگان علوم انسانی این است که اقدامات بیشتری اجرایی شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: رییس شورای تحول علوم انسانی معتقد است که باید پژوهشگاه تحول علوم انسانی ایجاد شود تا از طریق اعضای هیئت علمی که جذب این پژوهشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه: متأسفانه تاکنون سند تحول در علوم انسانی تدوین نشده است

خسروپناه: متأسفانه تاکنون سند تحول در علوم انسانی تدوین نشده است