مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-08اقتصادي

مدیرعامل شرکت گاز همدان: به باغ های گنجنامه گازرسانی نکردیم


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه به باغات مسیر گنجنامه گازرسانی نشده است گفت: غیر از این باشد باید پاسخگو باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مجید الهیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مصرف گاز اظهار کرد: هر سال با ورود به فصل سرد سال شرایط مصرف گاز از تولید پیشی می گیرد و اهمیت رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی نیز بیشتر احساس می شود.

وی بیان کرد: در استان همدان سعی کردیم تا جای ممکن خدمات گاز را به نحو مطلوب ارائه دهیم که برای ادامه این روند نیاز به همراهی مردم به ویژه در بخش خانگی داریم تا شرایط ناترازی به حداقل برسد و همه از نعمت گاز بهره مند شوند .

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اینکه وزارت نفت توسط شرکت های زیرمجموعه موظف به تامین سوخت مصارف صنایع، واحدهای گلخانه ای و دامداری و .

است گفت: ما این واحدها را موظف کردیم هشت ماه از سال نسبت به مصرف گاز اقدام کرده و در چهار ماه فصل سرما از سوخت های جایگزین استفاده کنند.

  وی با تاکید بر مدیریت ناترازی های مصرف گاز افزود: مصرف گاز باید طبق برنامه ریزی دقیق باشد که حداقل آسیب به حوزه صنایع برسد هرچند سوخت جایگزین وجود دارد اما به دلیل برخورداری از هوای پاک و مسائل زیست محیطی تا جای ممکن باید از گاز استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت گاز همدان: به باغ های گنجنامه گازرسانی نکردیم

مدیرعامل شرکت گاز همدان: به باغ های گنجنامه گازرسانی نکردیم