مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-01بين الملل

ابراز همدردی سفرای خارجی در کویت با ملت فلسطین


جمعی از سفرای مقیم در کویت با گردهمایی در محل سفارت دولت فلسطین در کویت ضمن محکوم کردن جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در قتل عام کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی از مقاومت دلیرانه جوانان این ملت حمایت و با آنان ابراز همدردی کردند.

- جمعی از سفرای مقیم در کویت با گردهمایی در محل سفارت دولت فلسطین در کویت ضمن محکوم کردن جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در قتل عام کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی از مقاومت دلیرانه جوانان این ملت حمایت و با آنان ابراز همدردی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که به ابتکار سفارت کشورمان در کویت تنظیم و ترتیب داده شد ، سفرای مقیم طی مصاحبه هایی گوشه هایی از قساوت و سبعیت و پایمال کردن همه موازین انسانی و اخلاقی رژیم غاصب را بیان نموده و بر اهمیت پایان دادن به نسل کشی ، ویران گری ، کشتار کودکان و زنان بی پناه تاکید کردند.

محمد توتونچی سفیر کشورمان در کویت طی بیاناتی ضمن تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات اخیر فلسطین، گفت: آنچه در فلسطین اشغالی و به ویژه غزه می گذرد ظلم مضاعف به ملتی است که 75 سال است تحت اشغالگری بی رحمانه قرار گرفته و از همه حقوق بشری و کرامت انسانی خود محروم است.

وی افزود : موضع ما در رابطه با حمایت از حقوق تعیین سرنوشت مردم فلسطین روشن و اصولی و مبتنی بر قواعد حقوق بین المللی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز همدردی سفرای خارجی در کویت با ملت فلسطین

ابراز همدردی سفرای خارجی در کویت با ملت فلسطین