مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 16:552023-10-26بين الملل

سکوت تلخ شاهدان عینی کودک کُشی صهیونیست ها


جنگ ویرانگری که امروز در غزه به وسیله تروریسم سازمان یافته صهیونیستی با حمایت مالی و تسلیحاتی غرب انجام می شود، احساسات میلیون ها آزاده جهان را تحت تأثیر قرار می دهد.

- فارس پلاس؛ بثینه شعبان، مشاور رییس جمهور سوریه در یادداشتی نوشت: با آغاز جنگ سازماندهی شده تروریست های مورد حمایت غرب علیه جمهوری عربی سوریه در آغاز سال 2011 میلادی و ورود نیروهای خارجی از سراسر جهان از مرز ترکیه به داخل خاک سوریه، کشورهای غربی تصمیم گرفتند تمامی خبرنگاران و خبرگزاری های خود را از سوریه خارج، یا آنها را با آنچه شاهدان عینی خواندند، جایگزین کنند.

   غربی ها شروع به پرداخت پول به مزدورانشان کردند، درواقع آنها در ازای ارسال گزارش مدنظر غربی ها، مبلغی دریافت می کردند تا تصویر مدنظر کارفرمایانشان را صرف نظر از واقعیت ها و تحولات واقعی میدان تبلیغ کنند.

همچنین آن ها از یکی از مأموران ساکن کاونتری انگلیس که به خود لقب رییس مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه داده بود کمک گرفتند و گزارش ها و دروغ هایش مورد تأیید بیشتر رسانه های غربی قرار می گرفت.

شبکه الجزیره قطر منبع اصلی اخبار درباره سوریه بود؛ وزیر امور خارجه سابق قطر بعدها اعتراف کرد دوحه بیش از 34 میلیارد دلار برای تأمین مالی عملیات های تروریستی در سوریه پرداخت کرد و این موضوع طبق توافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت تلخ شاهدان عینی کودک کُشی صهیونیست ها

سکوت تلخ شاهدان عینی کودک کُشی صهیونیست ها