مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-21فرهنگي

خطر حذف برخی از گونه های سینمایی


خطر حذف برخی از گونه های سینمایی ( ژانرهای سینمایی ) از دیگر نکاتی در تولید است که زیر ذربین قرار گرفت و ابتدا دلایل این مشکل و سپس درباره راه های برون رفت از این شرایط بحث و گفتگو شد.

- ( ژانرهای سینمایی ) از دیگر نکاتی در تولید است که زیر ذربین قرار گرفت و ابتدا دلایل این مشکل و سپس درباره راه های برون رفت از این شرایط بحث و گفتگو شد.

آخرین وضعیت تولید فیلم های سینمایی در شرایط کنونی و آنچه باید برای تسهیل فعالیت تهیه کننده سینما مورد تجدید نظر قرار بگیرد، از جنبه های گوناگون در یک نشست صنفی بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیرخانه شورایعالی تهیه کنندگان سینما اعلام کرد: در آخرین نشست هیات مدیره این شورا که عصر دوشنبه 29 آبان ماه در محل دبیرخانه در خانه سینما تشکیل شد، طی نشستی سه ساعته این موارد بررسی شد و در ادامه متن ارسالی شان آمده است: خطر حذف برخی از گونه های سینمایی ( ژانرهای سینمایی ) از دیگر نکاتی در تولید است که زیر ذربین قرار گرفت و ابتدا دلایل این مشکل و سپس درباره راه های برون رفت از این شرایط بحث و گفتگو شد.

هیات مدیره اعتقاد داشت که اگر چه رسیدن به شرایط مطلوب بسیار سخت است ، اما با حضور همکاران متخصص در اصناف سینمایی در این زمینه می توان با ممارست ، کوشش و یاری همکاران به نتایج قابل قبولی دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر حذف برخی از گونه های سینمایی

خطر حذف برخی از گونه های سینمایی