مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-06اقتصادي

2 معدن بزرگ کشور در اردستان به بهره برداری می رسد


اشتغال بسیار خوبی در حوزه معادن شهرستان اردستان وجود دارد و سال آینده شاهد افتتاح 2 معدن بزرگ کشور در شهرستان اردستان خواهیم بود.

- سید محمد هادی احمدی طبا، فرماندار اردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: معادن فعال شهرستان اردستان در یکسال گذشته با پیگیری های انجام شده، رشد 10 درصدی داشته است و در حال حاضر 98 معدن فعال در شهرستان وجود دارد.

وی افزود: یکی از اصلی ترین برنامه ها در حوزه رشد اقتصادی شهرستان اردستان موضوع فعال کردن معادن است چرا که مطابق بیانات رهبر انقلاب، معادن باید جایگزین فروش نفت شود و موضوع ساخت کارخانجات فرآوری در کنار معادن نیز دنبال می شود.

احمدی طبا خاطرنشان کرد: ساخت کارخانجات فرآوری مواد اولیه معادن در این شهرستان در حال پیگیری است زیرا اشتغال، گردش مالی و رشد اقتصادی به همراه دارد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: کمیته مشورتی معادن شهرستان اردستان برای اولین بار با حضور اداره صمت و تعدادی از معادن تشکیل خواهد شد در این کمیته مسائل و مشکلات معادن پیگیری و بررسی می شود.

وی ادامه داد: اشتغال بسیار خوبی در حوزه معادن شهرستان اردستان وجود دارد و تا پایان سال جاری یکی از بزرگ ترین معادن شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و سال آینده شاهد افتتاح 2 تا از معادن بزرگ سطح کشور در شهرستان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 معدن بزرگ کشور در اردستان به بهره برداری می رسد

2 معدن بزرگ کشور در اردستان به بهره برداری می رسد