مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-01بين الملل

موافقت مصر با انتقال زخمی های غزه و دوتابعیتی ها از گذرگاه رفح


مسؤولان مصری آمادگی خود را برای استقبال از تعدادی از فلسطینی های دارای جراحات سنگین و افراد دوتابعیتی از گذرگاه رفح اعلام کردند.

- مسؤولان مصری آمادگی خود را برای استقبال از تعدادی از فلسطینی های دارای جراحات سنگین و افراد دوتابعیتی از گذرگاه رفح اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی منابع آگاه در گفت وگو با شبکه خبری المیادین گفتند که مقامات مصری اعلام آمادگی کردند که امروز چهارشنبه میزبان تعدادی از فلسطینی های زخمی و افراد دارای تابعیت خارجی باشند که از گذرگاه زمینی رفح به این کشور منتقل می شوند.

اداره کل گذرگاه ها و مرزهای فلسطین در این خصوص اعلام کرد، 81 فلسطینی دارای جراحات سنگین در بیمارستان های مصر تحت مداوا قرار خواهند گرفت.

یک منبع آگاه به المیادین گفت: درباره خروج تعدادی از فلسطینی های زخمی و دو تابعیتی از طریق گذرگاه رفح توافق شد.

برخی منابع پزشکی و امنیتی مصر سه شنبه تاکید کرد که مقامات این کشور آماده هستند چهارشنبه از طریق گذرگاه مرزی رفح میزبان تعدادی از فلسطینی های زخمی باشند.

یک مسؤول پزشکی در شهر العریش مصر ضمن اعلام بیمارستان هایی که زخمی ها به آنجا منتقل خواهند شد، اظهار کرد: تیم های پزشکی در گذرگاه رفح حضور خواهند یافت تا افراد زخمی و آسیب دیده را به محض عبور از مرز معاینه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مصر با انتقال زخمی های غزه و دوتابعیتی ها از گذرگاه رفح

موافقت مصر با انتقال زخمی های غزه و دوتابعیتی ها از گذرگاه رفح