مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-06سياسي

جهاددانشگاهی در صف مقدم جهاد تبیین است


در بحث جهاد تبیین، جهاد دانشگاهی در صف مقدم بوده و ظرفیت خوبی برای دولت و نظام است.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار زیرکوه گفت: در بحث جهاد تبیین، جهاد دانشگاهی در صف مقدم بوده و ظرفیت خوبی برای دولت و نظام است.

محمد غیرتی فرماندار زیرکوه در بازدید از جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، گفت: جهاد دانشگاهی برای بیان اقدامات در راستای سیاست نظام و دولت، بدون جانب داری و صادقانه گام برمی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی وارد عرصه جدیدی از جنگ شده است، گفت: ما باید آمادگی داشته باشیم تا متناسب با حیله دشمن تدبیر اندیشیده و حتی آن را علیه خود دشمن استفاده کنیم که در این راه نگاه هوشمندانه و بصیرت لازم است.

وی با بیان اینکه اگر خلأ ایجاد کنیم دشمن پر می کند، گفت: امروز یکی از تکالیف ما جهاد تبیین است، که تکلیفی قانونی اعلام شده و همه باید تلاش کنیم تبلیغات سوء دشمن، را با اهمیت جلوه دادن ارزش ها خنثی کنیم و نگذاریم ارزش های معنوی ما زیر سوال برود.

وی اظهارکرد: همه اقشار به ویژه رسانه ها که صاحب قلم و تفکر هستند وارد عرصه شوند که در این خصوص جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایسنا و ایکنا در خط مقدم هستند، رسانه های ما انصاف دارند و اقدامات دولت را باید پرنگ و برجسته منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در صف مقدم جهاد تبیین است

جهاددانشگاهی در صف مقدم جهاد تبیین است