مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-01اقتصادي

تکمیل طرح شهید پناهی در شهرستان سلسله ظرف یک ماه آینده


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: تاکنون 5 پروژه طرح شهید پناهی در شهرستان سلسله افتتاح و 4 مدرسه دیگر که پیشرفت فیزیکی آن ها بالای 70 درصد است، - ایسنا/لرستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: تاکنون 5 پروژه طرح شهید پناهی در شهرستان سلسله افتتاح و 4 مدرسه دیگر که پیشرفت فیزیکی آن ها بالای 70 درصد است، ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

یونس بهاروند امروز دهم آبان ماه در حاشیه افتتاح مدرسه دو کلاسه سراب صندل شهرستان سلسله اظهار کرد: امروز علاوه بر مدرسه دو کلاسه سراب صندل، مدرسه دو کلاسه سراب شهباز و مدرسه دو کلاسه کشورزه سفلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: مدرسه سراب صندل با زیر بنای 75 متر، مدرسه سراب شهناز با زیر بنای 65 و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان افتتاح شد، همچنین مدرسه دو کلاسه کشورزه سفلی با مساحت 75 مترمربع و اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به اینکه در شهرستان سلسله 9 پروژه در قالب طرح شهید پناهی در دستور کار قرار گرفت، افزود: تاکنون 5 پروژه طرح شهید پناهی در شهرستان سلسله افتتاح و 4 مدرسه دیگر که پیشرفت فیزیکی آن ها بالای 70 درصد است، ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح شهید پناهی در شهرستان سلسله ظرف یک ماه آینده

تکمیل طرح شهید پناهی در شهرستان سلسله ظرف یک ماه آینده