مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-09سياسي

رونمایی از 159 دستاورد فناوری و صنعتی در دولت سیزدهم


سازمان انرژی اتمی ایران در دولت سیزدهم بالغ بر  159 دستاورد فناوری و صنعتی به منصه ظهور رسانده است که نشان از پویایی و تلاش نیروهای انقلابی دارد.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی ایران در دولت سیزدهم بالغ بر  159 دستاورد فناوری و صنعتی به منصه ظهور رسانده است که نشان از پویایی و تلاش نیروهای انقلابی دارد.

  محمد اسلامی روز پنجشنبه 18 آبان ماه 1402 در حاشیه رونمایی از نخستین سامانه پرتودهی شتابدهنده الکترونیکی CELV-8 مجتمع صنعتی پرتودهی پارک علم و فناوری در قزوین، اظهار کرد: امروز شاهدیم که صنعت هسته ای کشور، بومی، درون زا و رو به پیشرفت است، خوشبختانه جریان انقلابی در این زمینه پویاتر از گذشته به فعالیت های خود ادامه می دهند و در کمتر از سه سال شاهد رونمایی از دستاوردهای صنعتی، علمی و فناوری بی شماری بوده ایم.

وی عنوان کرد: راه اندازی مجتمع صنعتی پرتودهی، نیز یک اتفاق خوب برای استان قزوین بود که از ایده تا آغاز رونمایی آن تنها یک سال به طول انجامیده است.

رییس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: امروز شاهد بهره برداری از یک شتابدهنده با توان بالا بودیم و ماه آینده شاهد اقدامات و کارهای سامانه شتابگر دوم این مجموعه هستیم که این سرعت نشان از اهمیت موضوع برای نخبگان قروینی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 159 دستاورد فناوری و صنعتی در دولت سیزدهم

رونمایی از 159 دستاورد فناوری و صنعتی در دولت سیزدهم