مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-08اقتصادي

چرا بانک های خصوصی تسهیلات مسکن را پرداخت نکردند؟


دبیر کانون بانک های خصوصی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا داشتن پیشرفت فیزیکی 30 درصدی در قانون جهش مسکن آمده است یا خیر؟ تصریح کرد: این شرط در قانون جهش مسکن نیامده اما شرایط و روال بانک ها این است البته بانک مرکزی در دستورالعمل مشارکت مدنی که یکی از .

- دبیر کانون بانک های خصوصی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا داشتن پیشرفت فیزیکی 30 درصدی در قانون جهش مسکن آمده است یا خیر؟ تصریح کرد: این شرط در قانون جهش مسکن نیامده اما شرایط و روال بانک ها این است البته بانک مرکزی در دستورالعمل مشارکت مدنی که یکی از عقود قابل استفاده برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن است، قید کرده که بانک ها باید از اجرای این عقد و ساخت مسکن مطمئن باشند و 20 درصد سهم مشارکت باید توسط متقاضی تامین شود.

دبیر کانون بانک های خصوصی اعلام کرد: علت پرداخت نشدن تسهیلات مسکن از سوی بانک های خصوصی نبودن شرایط لازم برای پرداخت و تاخیر در راه اندازی سامانه مورد نظر توسط وزارت راه و شهرسازی بوده است و بانک ها کوتاهی یا استنکافی نکرده اند.

  محمدرضا جمشیدی در گفت و گو با ایسنا، درباره علت پرداخت نشدن تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک های خصوصی اظهار کرد: اگر بگویم در این زمینه بانک های خصوصی تقصیری ندارند شاید برخی تصور کنند که من جانب دارانه صحبت می کنم که البته زمینه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بانک های خصوصی تسهیلات مسکن را پرداخت نکردند؟

چرا بانک های خصوصی تسهیلات مسکن را پرداخت نکردند؟