مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-28فناوري

راهنمای کامل برای محاسبه هزینه ارسال در پستکس


شما یک فروشگاه آنلاین دارید، مانند یک صفحه اینستاگرامی یا کانال تلگرامی، و یا حتی فروشگاه فیزیکی، اما وبسایت خود را ندارید؟ در اینجا شرکت پستکس به کمک شما میآید.

- در این مرحله به شناخت و معرفی پلتفرم شاپکس می پردازیم.

شاپکس: پلتفرم حرفه ای کسب و کار آنلاین به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت پستکس، اگر به دنبال یک پلتفرم کاربردی برای کسب و کارتان هستید، شاپکس بهترین گزینه است.

این پلتفرم به صاحبان کسب و کارهای آنلاین امکان می دهد تمام نیازهای یک ، یک پلتفرم حرفه ای برای کسب و کارهای اینترنتی است که به شما امکاناتی بی نظیر ارائه می دهد: 1.

تولید و مدیریت محتوا: با شاپکس، می توانید محتوای مربوط به محصولاتتان را با بهره گیری از هوش مصنوعی آسان مدیریت کنید و اطلاعات مهم مثل نوع، جنس، قیمت، و موجودی را به مشتریان ارائه دهید.

2.

تجربه خرید واقعی: این پلتفرم با محیطی شبیه به اینستاگرام، به شما اجازه می دهد تا از تصاویر و فیلم های جذاب برای ایجاد تجربه خرید حضوری استفاده کنید.

مشتریان می توانند محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و بهترین تصمیم را بگیرند.

3.

شخصی سازی: با شاپکس، شما می توانید توضیحات متنی و محتوای مربوط به محصولاتتان را در کنار تصاویر و فیلم ها قرار دهید، و حتی امکان مدیریت موجودی انبار ، مدیریت کیف پول و ادمینها برای سایت ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای کامل برای محاسبه هزینه ارسال در پستکس

راهنمای کامل برای محاسبه هزینه ارسال در پستکس