مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-17سياسي

مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران ضمن گرامیداشت علامه طباطبایی گفت: - خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران ضمن گرامیداشت علامه طباطبایی گفت: علم و دانش برجسته ترین مقوله در خطبه ی متقین است.

در هفته ی کتابخوانی قرار داریم.

اینکه سکاندار هوشمند انقلاب اسلامی بر توسعه علمی کشور و تجاری سازی علم تاکید دارند، از متن آموزه های قرآن است.

تفسیر المیزان یک دایره المعارف اسلامی است که مسائل پیچیده کلامی، فلسفی، سیاسی، اجتماعی و… است که با الهام از آیات قرآن کریم تفسیر نموده است.

مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است وی در ادامه به دیدار اخیر اعضای شورای نگهبان با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در دیدار اعضای شورای نگهبان به مقوله انتخابات و ضرورت فراهم آوردن زمینه مشارکت پرشور مردم اشاره فرمودند و در آغاز سال جاری به چند راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات پرداختند، مشارکت از آشکارترین نوع مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است

مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است