مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-13فرهنگي

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کردستان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کردستان 25 لغایت 28 آبانماه امسال در بیجار برگزار می شود.

- علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به ظرفیت بالای استان کردستان در حوزه فرهنگ و هنر، اظهار کرد: سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کردستان فردا 23 لغایت 25 آبان ماه جاری در بیجار برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش خیابانی و صحنه ای در بیجار برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نخستین روز از این جشنواره نمایش های خواب نما، کژال، شهر زیبا و مسافر از غزه در بخش خیابانی اجرا می شود، گفت: در 25 آبانماه در بخش صحنه ای اوریگامی، شاکش، بیر، تونل، لوماکا، مکبث، فصل دوم، پرسه های موازی و چنج در بخش صحنه این جشنواره اجرا خواهد شد.

به گفته دریایی، جلسات نقد و بررسی بلافاصله بعد از اجراها در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری امیرنظام گروسی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: کردستان یکی از قطب های اصلی هنرهای نمایشی کشور است و هر ساله شاهد برگزاری رویدادهای مختلف استانی، منطقه ای، ملی و بین المللی در این استان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه کارهای هنری ما باید مردم محور و مردم پایه باشند، اضافه کرد: اگر می بینید در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کردستان برگزار می شود

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کردستان برگزار می شود