مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-11سياسي

نظارت بر نانوایی ها با جدیت پیگیری شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به برگزاری همایش نان کامل نان سالم، دستور پیگیری و نظارت جدی بر عملکرد نانوایی ها را به فرمانداری های شهرستان های استان صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله افضلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در کارگره آرد و نان که 20 آبان 1402 در سالن جلسات شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، ضمن اشاره به برگزاری همایش نان کامل، نان سالم، گفت: این همایش با هدف ارتقای سطح کیفی نان و سلامت عموم شهروندان، 28 آبان 1402 برگزار می شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اهمیت پرداختن به مبحث نان و اقدامات نانوایی ها و … کلیه مدیران موظف هستند شخصا در جلسات مرتبط حضور پیدا کنند.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی، کیفیت پخت نان، کیفیت آرد، وزن چانه و مسائل بهداشتی نانوایی ها از مهم ترین مباحثی است که بازرسان فرمانداری های سطح استان موظف به نظارت بر آن ها در کلیه مناطق برخوردار و کم برخوردار، و ارائه گزارش عملکرد هستند.

وی افزود: نظارت دقیق و کارشناسانه بر نانوایی ها، نظارت دقیق بر نحوه تخصیص سهمیه آرد متناسب با نیاز منطقه و نحوه کارکرد نانوایی ها و اجرای دقیق دستورالعمل درباره اعطای سهمیه نانوایی در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر نانوایی ها با جدیت پیگیری شود

نظارت بر نانوایی ها با جدیت پیگیری شود