مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-07سياسي

مناظره دانشجویی استکبارستیزی در فارس برگزار شد


به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس، مناظره دانشجویی استکبارستیزی در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس، مناظره دانشجویی استکبارستیزی در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با ایام و هفته مبارزه با استکبار جهانی، مناظره دانشجویی با همین موضوع به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد.

این مناظره با موضوع چهار دهه مناقشه بین ایران و آمریکا با هدف ترویج فرهنگ گفت وگو و آزاداندیشی در بین دانشجویان برگزار شد.

در این برنامه ضمن اشاره به حوادث سیاسی مابین ایران و آمریکا پس از انقلاب اسلامی سال 1357 دانشجویان فعال سیاسی به صورت آزادانه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل گوناگون از جمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، قدرت نظامی و نفوذ منطقه ای ایران، سرنگونی پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک و برنامه جامع اقدام مشترک ایران و 5+1 و دیگر موضوعات پرداخته شد.

امیررضا خرم دل، مدیراجرایی شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس در خصوص اهداف برگزاری این برنامه گفت: این برنامه مناظره دانشجویی با هدف گسترش فرهنگ گفت وگو و آزاداندیشی و بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) مبنی بر گسترش کرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره دانشجویی استکبارستیزی در فارس برگزار شد

مناظره دانشجویی استکبارستیزی در فارس برگزار شد