مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 23:152023-11-15اجتماعي

اهدای کتاب به خانه های محیط زیست لرستان


مراسم اهدای کتاب به خانه های محیط زیست لرستان به همت جهاد دانشگاهی استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

- ایسنا/لرستان مراسم اهدای کتاب به خانه های محیط زیست لرستان به همت جهاد دانشگاهی استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

مراسم اهدای کتاب به خانه های محیط زیست لرستان به همت جهاد دانشگاهی این استان به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، با حضور فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان، علی سالاروند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان و جمعی از مسئولان خانه های محیط زیست لرستان، امروز، 24 آبان ماه در دفتر خانه فناور محیط زیست استان برگزار شد.

در این مراسم علی سالاروند ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: همه ما در قبال محیط زیست وظیفه داریم و یکی از وظایف ما ارائه طرح های ماندگار برای حفاظت از آن در برابر ناملایمات خود بشر است که در ابتدایی ترین حالت از تنه درختان برای ساخت کاغذ استفاده می شود که این امر نیز به راه حل علمی نیاز دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به اینکه خانه محیط زیست برای اولین بار در جهاد دانشگاهی لرستان افتتاح شده که امروز به یک مدل ملی تبدیل شده است، بیان کرد: خانه فناور محیط زیست نیز برای اولین بار در استان ما افتتاح شده که در حال حاضر 20 طرح فناورانه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای کتاب به خانه های محیط زیست لرستان

اهدای کتاب به خانه های محیط زیست لرستان