مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-11بين الملل

سخنرانی سعید قاسمی در یادمان هم دردی با «غم غزه» در دانشگاه شهید رجایی +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز شنبه 20 آبان ویژه برنامه «جنگ غزه چه خواهد شد؟!» به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران با حضور سعید قاسمی، - سخنرانی سعید قاسمی در یادمان هم دردی با غم غزه در دانشگاه شهید رجایی +عکس ویژه برنامه جنگ غزه چه خواهد شد؟! به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران و همزمان با وقایع فلسطین اشغالی و حملات رژیم صهیونیستی به غزه، در محل یادمان شهدای بیمارستان المعمدانی غزه در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز شنبه 20 آبان ویژه برنامه جنگ غزه چه خواهد شد؟! به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران با حضور سعید قاسمی، مسئول قرارگاه مهندسی و جهادی احمد متوسلیان، و همزمان با وقایع فلسطین اشغالی و حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در محل یادمان شهدای بیمارستان المعمدانی غزه در این دانشگاه برگزار شد.

  پس از جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه، دانشجویان سراسر کشور نسبت به هم دردی با مردم غزه اقدام به کنشگری کردند.

در این میان دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران با فضاسازی و بازنمایی صحنه هایی از جنایت رژیم صهیونیستی و زندگی جنگ زده مردم مظلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی سعید قاسمی در یادمان هم دردی با «غم غزه» در دانشگاه شهید رجایی +عکس

سخنرانی سعید قاسمی در یادمان هم دردی با «غم غزه» در دانشگاه شهید رجایی +عکس