مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-15بين الملل

واکنش نتانیاهو به درخواست ترودو برای توقف کشتار کودکان فلسطین


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات همتای کانادایی که خواستار توقف کشتار زنان، کودکان و نوزادان در غزه شد، ادعاهایی خلاف واقع را برای توجیه جنایات این رژیم مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اظهارات جاستین ترودو نخست وزیر کانادا که چهارشنبه (امروز) خواستار توقف کشتار زنان، کودکان و نوزادان غزه شد، انتقاد کرد.

جاستین ترودو که از ابتدای حملات بی امان رژیم صهیونیستی به غزه، از تل آویو با ادعای حق دفاع از خود حمایت کرده بود، سرانجام به دلیل شمار بالای تلفات غیرنظامیان غزه زبان به انتقاد گشود و به نوشته رویترز،  شدیدترین انتقاد خود را از اسراییل از زمان جنگ علیه حماس بیان کرد؛ با این حال همچنان از درخواست برای آتش بس خودداری کرد.

نخست وزیر کانادا طی سخنرانی روز چهارشنبه خود ابتدا بار دیگر بر حق اسراییل برای دفاع از خود در برابر حملات تروریستی تاکید کرد و در ادامه با اشاره به حمله روز گذشته به بیمارستان الشفا در غزه گفت: فاجعه انسانی که در غزه در حال رخ دادن است، دردناک و جانگداز است به ویژه رنجی که ما در داخل و اطراف بیمارستان الشفا مشاهده می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نتانیاهو به درخواست ترودو برای توقف کشتار کودکان فلسطین

واکنش نتانیاهو به درخواست ترودو برای توقف کشتار کودکان فلسطین