مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-05اجتماعي

اجرای طرح ملی «دادرس» در 200 مدرسه چهارمحال وبختیاری


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح ملی «دادرس» در 200 مدرسه این استان با شرکت 6 هزار دانش آموز خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح ملی دادرس در 200 مدرسه این استان با شرکت 6 هزار دانش آموز خبر داد.

مسعود مثنوی 14 آبان ماه در جمع رسانه های چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح ملی دادرس در 200 مدرسه این استان با شرکت 6000 دانش آموز خبر داد و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در راستای تسکین آلام بشری رسالت های خطیری همچون برگزاری دوره های آموزشی، ارائه خدمات امدادی و درمانی و.

را عهده دار است.

وی با اشاره به ارائه خدمات بشردوستانه از سوی سازمان جوانان هلال احمر به مردم، افزود: این سازمان در بردارنده قشر عظیمی از نیروهای جوان است که در برنامه های مختلف با حضور حداکثری خود خدمات شایسته ای را به جامعه هدف ارائه می کنند.

مثنوی اضافه کرد: دوازدهمین دوره طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) با همکاری آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر همزمان در سراسر کشور برای6000 دانش آموز در 200 مدرسه استان آغاز شده است.

وی گفت: در این طرح دانش آموزان ضمن آشنایی کامل با جمعیت هلال احمر در رشته های مخاطرات طبیعی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، آسیب های بافت نرم آسیب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی «دادرس» در 200 مدرسه چهارمحال وبختیاری

اجرای طرح ملی «دادرس» در 200 مدرسه چهارمحال وبختیاری