مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 00:052023-11-09سياسي

تدوین سند راهبری و راهبری انیمیشن کشور یک ضرورت است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: تدوین سند راهبری و راهبری انیمیشن کشور با همکاری هنرمندان صنعت پویا نمایی برای توسعه و رفع مشکلات یک ضرورت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه، در نشست تحلیل وضعیت پویانمایی در ایران؛ مشکلات و راهکارها که با حضور صاحب نظران و فعالان عرصه پویانمایی همچنین سازمان های فعال در حوزه انیمیشن کشور برگزار شد با بیان این مطلب گفت: تولید سند راهبری و راهبری در موضوع انیمیشن کشور، می تواند همانند یک نخ تسبیح، موضوعات متنوع مرتبط با این هنر- صنعت را در یک ساختار، سیاستگذاری کند.

وی بر لزوم تجمع تجربه های تولیدی، علمی و مدیریتی در تدوین این سند تأکید کرد و گفت: می توان با تشکیل یک گروهی از مدیران اجرایی، فعالان علمی و تولیدکنندگان انیمیشن، مقدمات تدوین این سند را فراهم کرد و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز همه حمایت لازم برای تدوین و در نهایت تصویب این سند را انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه هنر آن طور که شایسته است به فکر زیرساخت ها نبوده ایم، افزود: سرفصل مشترک همه موضوعاتی که در این جلسه بیان شد، سیاست گذاری است که در قالب سند ملی پویانمایی و انیمیشن باید راهبرد و راهبری آن مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند راهبری و راهبری انیمیشن کشور یک ضرورت است

تدوین سند راهبری و راهبری انیمیشن کشور یک ضرورت است