مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-25سياسي

بهره برداری از یادمان پنج شهید گمنام در ارتفاعات الوند


مدیر اجرایی شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان از برگزاری آیین افتتاح یادمان پنج شهید گمنام در ارتفاعات الوند در روز چهارم آبان خبر داد.

- هادی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری آیین افتتاح یادمان پنج شهید گمنام در ارتفاعات الوند خبر داد و اظهار کرد: این مراسم پنج شنبه این هفته با صعود اقشار مختلف مردم به ارتفاعات الوند و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه حرکت اقشار مختلف از ساعت 7 صبح از میدان گنج نامه آغاز می شود تا به ارتفاعات الوند و مراسم باشکوه رونمایی از یادمان شهدای گمنام برسیم گفت: حضور تمام خانواده ها را در این برنامه ارج می نهیم و دعوت به شرکت در این مراسم نورانی و پر فیض و برکت می کنیم.

  مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان افزود: یادمان شهدای گمنام دشت میشان به عنوان مرکز فرهنگی در ایام سال محلی برای برگزاری برنامه های متنوع خواهد شد تا اقشار مختلف مردم در کنار شهدای گمنام از فیض وجودی آنها بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در ارتفاعات الوند میزبان پنج شهید گمنام هستیم که سال 1380 در این محل دفن شدند افزود: سازه 18 متری این یادمان در سال های گذشته ساخته شده بود اما به دلیل عدم اجرای فضاسازی محیط پیرامونی، عملیات احداث یادم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از یادمان پنج شهید گمنام در ارتفاعات الوند

بهره برداری از یادمان پنج شهید گمنام در ارتفاعات الوند