مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 21:302023-11-20اجتماعي

اجرای طرح شهید «عجمیان» در 100 روستای زنجان


دبیر قرارگاه عدالت تربیتی استان زنجان از اجرای طرح شهید «عجمیان» در 100 روستای زنجان خبر داد و گفت: 350 مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان در این استان بهسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، داوود صدر خانی، دبیر قرارگاه عدالت تربیتی استان زنجان شامگاه دوشنبه در همایش تجلیل از گروه های جهادی موفق استان زنجان با بیان اینکه 350 مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان در استان زنجان بهسازی می شود، اظهار داشت: امید آفرینی مسئله مهم و جدی است و از اولویت های اصلی آموزش و پرورش در مسائل آموزشی و تربیتی است.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی استان زنجان با اشاره به اینکه  طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس اجرا می شود، بیان داشت: طرح شهید عجمیان در 100 روستای محروم استان زنجان اجرا شده است.

صدرخانی با بیان اینکه هدف ما از  اجرای این طرح در همه مدارس محروم در سطح استان است، گفت: طرح شهید عجمیان از تابستان 1402  با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان، سازمان بسیج دانش آموزی، سازمان بسیج دانشجویی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، گروه های خدام دانش آموزی،خیرین و سایر ارگانها اجرا و ادامه دارد.

پایان پیام/73021


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهید «عجمیان» در 100 روستای زنجان

اجرای طرح شهید «عجمیان» در 100 روستای زنجان