مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-15سياسي

مدیریت نشدن پسماند و فاضلاب، عامل نابودی منابع آبی استان کردستان


بازرس کل استان کردستان؛ عدم نظارت بر تولید فاضلاب و عدم مدیریت آلودگی های ناشی از پسماندها و زباله ها در ادوار گذشته را باعث آلودگی های شدید و نابودی منابع آبی از جمله سد ژاوه، - ایسنا/کردستان بازرس کل استان کردستان؛ عدم نظارت بر تولید فاضلاب و عدم مدیریت آلودگی های ناشی از پسماندها و زباله ها در ادوار گذشته را باعث آلودگی های شدید و نابودی منابع آبی از جمله سد ژاوه، سد قشلاق و .

دانست.

هواسی امروز (24آبان) در ششمین جلسە کمیسیون علمی-تخصصی استان کردستان با هدف بررسی چالش های موجود در حوزە مدیریت فاضلاب، پسماند و پساب؛ با بیان این که کمیسیون علمی - تخصصی محل مباحث کارشناسی و مجادله و تضارب آرا است، اظهار کرد: مدیریت فاضلاب ایمن بیشتر از این که به عنوان یک منبع آبی مطرح باشد، در محافظت از اکوسیستم و محیط زیست نقش بسیار مهم تری دارد.

وی عدم نظارت بر تولید فاضلاب و عدم مدیریت آلودگی های ناشی از پسماندها و زباله ها در ادوار گذشته را باعث آلودگی های شدید و نابودی منابع آبی از جمله سد ژاوه، سد قشلاق و .

دانست و گفت: این امر باعث ایجاد هزینه های چندبرابری و خسارات سنگین شده است.

هواسی با طرح این پرسش که نتیجه و خروجی مطالعات قبلی در این حوزه ها چه بوده و آیا اصلا خروجی وجود داشته؛ نبود مطالعات و طرح های کارشناسی جدید را از مهم ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت نشدن پسماند و فاضلاب، عامل نابودی منابع آبی استان کردستان

مدیریت نشدن پسماند و فاضلاب، عامل نابودی منابع آبی استان کردستان