مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-11سياسي

امام خمینی و بشارت فتح فلسطین


امام خمینی از آغاز نهضت اسلامی پیکان اصلی حملات خود را متوجه اسراییل و نقشه راه انقلاب اسلامی ترسیم کردند و به صراحت بشارت دادند: جنگ ما فتح فلسطین را در پی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی در یادداشتی نوشت: جدی ترین تهدید برای اسراییل در بیش از هفت دهه گذشته؛ گرایش مبارزان فلسطینی به گفتمان جهادی امام خمینی بوده است؛ بی دلیل نبود که موشه دایان سه روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هشدار داد: زلزله ای ایجاد شده که پیامدهای آن اسراییل را در بر خواهد گرفت.

امام خمینی از آغاز نهضت اسلامی پیکان اصلی حملات خود را متوجه اسراییل کردند و بعد از پیروزی انقلاب با تاکید بر لزوم محو این غده سرطانی؛ با اعلام روز جهانی قدس و بیان راهبرد (راه قدس از کربلا میگذرد) نقشه راه انقلاب اسلامی ترسیم کردند و به صراحت بشارت دادند: جنگ ما فتح فلسطین را در پی خواهد داشت.

اندیشه ناب امام به تدریج نخبگان فلسطینی را به خود جذب کرد؛ دکتر فتحی شقاقی دانشجوی فلسطینی رشته پزشکی در مصر بود که با مطالعه شخصیت و آراء امام خمینی شیفته او گردید و در قاهره کتابی نوشت بنام الخمینی الحل الاسلامی والبدیل (امام خمینی، راه حل جدید جهان اسلام) و بر این مبنا جنبش جهاد اسلامی را تاسیس کرد و به همین جرم در جزیره مالت به وسیله جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی و بشارت فتح فلسطین

امام خمینی و بشارت فتح فلسطین