مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-19اقتصادي

استاندار زنجان بر لزوم شفافیت قیمت واحدهای اقدام ملی مسکن تأکید کرد


استاندار زنجان بر لزوم شفافیت قیمت واحدهای اقدام ملی مسکن تأکید کرد و گفت: در این زمینه باید اقدامات لازم و دقیق انجام و به مردم گزارش داده شود.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان بر لزوم شفافیت قیمت واحدهای اقدام ملی مسکن تأکید کرد و گفت: در این زمینه باید اقدامات لازم و دقیق انجام و به مردم گزارش داده شود.

محسن افشارچی امروز (یکشنبه، 28 آبان ماه) در جلسه شورای مسکن استان، اظهار کرد: طرح نهضت ملی، یک طرح بزرگ ملی است و اداره راه و شهرسازی تنها متولی آن نیست، همه ارگان ها باید همراهی کنند.

وی با اشاره به تحویل تعداد قابل توجهی از واحدهای نهضت ملی مسکن که در دور دوم سفر رییس جمهوری به استان برنامه ریزی شد، ادامه داد: این کار باید به صورت واقعی و با تشریفات لازم واگذاری از جمله اتمام مراحل قانونی و آماده شدن دفترچه اقساط انجام شود.

استاندار زنجان گفت: تعامل مدیران برای پیگیری مسائل پروژه های نهضت ملی مسکن نباید منحصر به دیدار در جلسه های اداری باشد.

او با بیان اینکه تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن، موجب گشایش مهمی در حوزه مسائل مسکن در استان می شود، تآکید کرد: اکنون بیش از 19 هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است که حدود 14 هزار و 500 واحد آن در شهر زنجان و بقیه در دیگر شهرهای استان قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زنجان بر لزوم شفافیت قیمت واحدهای اقدام ملی مسکن تأکید کرد

استاندار زنجان بر لزوم شفافیت قیمت واحدهای اقدام ملی مسکن تأکید کرد