مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:452023-10-24اقتصادي

آبرسانی به بیش از 2000 مسکن اقدام ملی در زنجان/ارسال شود


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: خط برگشت مخزن 4 شرقی به زون 4 طرح آبرسانی شهر زنجان برای آبرسانی به بخشی از مسکن های اقدام ملی در شرق زنجان اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: خط برگشت مخزن 4 شرقی به زون 4 طرح آبرسانی شهر زنجان برای آبرسانی به بخشی از مسکن های اقدام ملی در شرق زنجان اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

علیرضا جزء قاسمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی این طرح ضمن آبرسانی به بیش از 2000 واحد مسکونی از مسکن های اقدام ملی واقع در کوی زنجان، بخشی از شهرک های شمال شرقی زنجان نیز از آبرسانی پایدار برخوردار شده اند.

وی افزود: این خط انتقال به طول 8 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان تصریح کرد: مخزن 5 شرقی زنجان هم برای تاب آوری بیشتر و تامین آب آشامیدنی بخش شرق و شمال شرقی شهر زنجان با ظرفیت 15000 مترمکعب به همراه 8 کیلومتر خط انتقال، یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 250 لیتر بر ثانیه، با اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد ریال در دست اجراست.

این مسئول بیان کرد: احداث مخزن 15000 مترمکعبی زنجان در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش می شود، این طرح در سریع ترین زمان ممکن به بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به بیش از 2000 مسکن اقدام ملی در زنجان/ارسال شود

آبرسانی به بیش از 2000 مسکن اقدام ملی در زنجان/ارسال شود