مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-08سياسي

احیای مساجد قدیمی و متروک محلات تبریز


مسجد امیرالمومنین (ع) در محله درب استانبول تبریز که قدمتی 100 ساله دارد، با حضور مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی بازسازی و بازگشایی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسجد امیرالمومنین (ع) در محله درب استانبول تبریز که قدمتی 100 ساله دارد، با حضور مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی بازسازی و بازگشایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین شهاب الدین حسینی در این مراسم با اشاره به اهمیت مساجد، اظهار کرد: مسجد محل تربیت است و همین مسجد بالاترین محل برای ارتباط با خدا است.

وی با بیان اینکه کارکرد فرهنگی، یکی از الزامات مسجد است، یادآوری کرد: امروز مساجد می توانند به عنوان بستری مناسب برای تربیت نسل جوان باشد که باید به نحو احسن از این مهم استفاده کرد.

وی با تاکید بر نقش مهم و کاربردی مساجد، عنوان کرد: همان جوانان دیروز در دهلاویه، فکه، دزفول و غیره که جنگ می کردند، تربیت شده همین مساجد هستند.

به گفته مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، باید از ظرفیت و پتانسیل های مساجد در حوزه های مختلف استفاده کرد که عضویت فرماندهان پایگاه های بسیج در هیئت امنای مساجد جزوی از این اقدامات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، مسجد امیرالمومنین (ع) با قدمت 100 ساله سابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای مساجد قدیمی و متروک محلات تبریز

احیای مساجد قدیمی و متروک محلات تبریز