مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-09اجتماعي

نصب تابلوهای عبور حیات وحش در پل دختر


رییس اداره حفاظت محیط زیست پل دختر گفت:با پیگیری های این اداره وهم کاری اداره راه داری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نخستین سری از تابلوهای هشداردهنده ی عبور حیات وحش در محورهای مواصلاتی پل دختر تهیه و نصب شد.

- علی آبسری نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در پل دختر، اظهار کرد: از آنجایی که  تلفات جاده ای وحوش اثرات مضری بر گونه های جانوری داشته و باعث کاهش تنوع زیستی و به نوعی تخریب زیستگاه ها و محیط زیست طبیعی می شود، تابلوهای هشداردهنده محل عبور حیوانات وحشی در حاشیه محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان پل دختر نصب شد.

وی افزود: این اقدام بر اساس پیگیری های صورت گرفته و با شناسایی نقاط گدار و گذر حیوانات وحشی و مکان های دارای احتمال برخورد خودروها با حیات وحش و هم کاری اداره  راه داری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پل دختر انجام شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست پل دختر تصریح کرد: با توجه به قرارگیری محورهای مواصلاتی در مناطق کوهستانی، تنوع زیستی و جانوری شهرستان، تردد حیات وحش در حاشیه جاده ها به ویژه در شب محتمل بوده که جهت جلوگیری از تصادف و تلفات و خسارات به محیط زیست، انتظار می رود همشهریان در ترددهای جاده ای نکات  ایمنی را رعایت و به تابلوهای هشدار دهنده توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تابلوهای عبور حیات وحش در پل دختر

نصب تابلوهای عبور حیات وحش در پل دختر