مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-13دانش

پردیس علم و فناوری در دانشگاه خوارزمی راه اندازی می شود


معاونت فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه اندازی پردیس علم و فناوری دانشگاه خوارزمی موافقت و مجوز آن را صادر کرد.

- معاونت فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه اندازی پردیس علم و فناوری دانشگاه خوارزمی موافقت و مجوز آن را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دلنواز، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خوازمی گفت: پردیس های علم و فناوری به منظور فراهم کردن زمینه توسعه فعالیت دانشگاه ها در حوزه فناوری و نوآوری و به عنوان ساختارهای تکمیل کننده بسط و گسترش فعالیت های کارآفرینانه و شکل گیری کسب و کارهای دانش بنیان و فناور در درون و مجاورت دانشگاه ها و همچنین ایجاد امکان بهتر برای پاسخگویی و دسترسی بیشتر نوآوران و فناوران مستعد، به امکانات و زیرساخت های شکل گرفته در این مؤسسات تشکیل می شوند.

وی افزود: مجوز پردیس علم و فناوری دانشگاه خوارزمی طی ابلاغی از سوی وزارت عتف در تاریخ 16 آبان 1402 با همکاری پارک علم و فناوری بین المللی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران صادر شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: دانشگاه خوارزمی به منظور توسعه و هم افزایی ساختارهای ویژه بین مراکز فناوری، اجتماعی، اقتصادی و صنعتی در راستای رشد و ارتقای زیست بوم نوآوری و فناوری کشور و استان البرز و همچنین بهره مندی از چابکی و سرعت مورد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس علم و فناوری در دانشگاه خوارزمی راه اندازی می شود

پردیس علم و فناوری در دانشگاه خوارزمی راه اندازی می شود