مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:052023-10-29حوادث

جیب بری 3 خواهر از مسافران بی آرتی


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه خواهر که اقدام به جیب بری از مسافران اتوبوس های بی آرتی کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال اعلام وقوع چندین فقره جیب بری و سرقت تلفن های همراه شهروندان که بیشتر در اتوبوس های بی آرتی شهر تهران رخ داده بود، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت و طرح جامع و عملیاتی مقابله با سارقان جیب بر با استفاده از کلیه امکانات توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با شناسایی هویت و چهره سارقان آن ها را در یک عملیات پلیسی درحال پرسه زنی در محدوده خیابان های تختی و استاد معین تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

متهمان که سر خواهر بودند در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن و پس از مواجه با مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشتند، به جرم خود مبنی بر جیب بری در اتوبوس های بی آرتی و مراکز پر ازدحام اعتراف کردند.

ولی پور گودرزی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به 23 فقره سرقت گوشی تلفن همراه در اتوبوس های بی آرتی اعتراف کردند، گفت: این افراد همچنین مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند که این فرد نیز در محدوده خیابان مولوی شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیب بری 3 خواهر از مسافران بی آرتی

جیب بری 3 خواهر از مسافران بی آرتی