مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-24سياسي

ورود شورای شهر تهران به پرونده سقوط بالن تبلیغاتی در منطقه 21


نائب رییس شورای شهر تهران با اشاره به ورود دادستانی به پرونده سقوط بالن تبلیغاتی در منطقه 21 از ورود همزمان شورای شهر تهران به این پرونده خبر داد و گفت: - نائب رییس شورای شهر تهران با اشاره به ورود دادستانی به پرونده سقوط بالن تبلیغاتی در منطقه 21 از ورود همزمان شورای شهر تهران به این پرونده خبر داد و گفت: برخورد با متخلفین سقوط بالن در منطقه 21 در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز سروری پیش از آغاز یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در واکنش به ورود دادستانی به پرونده سقوط بالن تبلیغاتی در شهرداری منطقه 21 گفت: موضوع بالن ها کار خلاقانه ای جهت معرفی پروژه های شهرداری تهران بود و این بالن در زمینی که در شهرداری منطقه 21 واقع شده بود سقوط کرده، لذا دادستانی به موضوع ورود کرده و در حال بررسی ابعاد آن است.

وی افزود: اینکه پیمانکاران باید الزامات را جهت استقرار این بالن ها در محدوده ها رعایت می کردند موضوعی بسیار مهم است که متاسفانه ظاهرا در شهرداری منطقه 21 این مسئله رعایت نشده، لذا موضوع در دست بررسی قرار گرفته است.

سروری ادامه داد: همزمان با ورود دادستانی به این پرونده شورای شهر تهران نیز به موضوع ورود پیدا کرده و ابعاد آن را مورد بررسی قرار خواهد داد و قطعا با متخلفین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود شورای شهر تهران به پرونده سقوط بالن تبلیغاتی در منطقه 21

ورود شورای شهر تهران به پرونده سقوط بالن تبلیغاتی در منطقه 21