مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-15سياسي

افتتاح دبیرخانه شهر ملی مله در هفته فرهنگی شهرستان خوسف


فرماندار خوسف با اشاره به برگزاری اولین جشنواره مله بافی در هفته فرهنگی این شهرستان از افتتاح دبیر خانه شهر ملی مله در هفته فرهنگی شهرستان خوسف خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف با اشاره به برگزاری اولین جشنواره مله بافی در هفته فرهنگی این شهرستان از افتتاح دبیر خانه شهر ملی مله در هفته فرهنگی شهرستان خوسف خبر داد.

سید علی حسینی، امروز چهارشنبه 24 آبان در جمع خبرنگاران گفت: دبیرخانه مله به منظور پیگیری جهانی شدن مله خوسف، آموزش تخصصی مله بافی، نظارت بر کیفیت و میزان تولیدات و هماهنگی بین هنرمندان مله بافی با حضور مردم و مسئولین افتتاح خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه از رونمایی پلاک ماندگار منزل هنرمند مله بافی مرحومه صغری طحان همزمان با برگزاری این جشنواره خبر داد، گفت: رونمایی از این پلاک به همت میراث فرهنگی شهرستان خوسف با هدف حفظ هویت شهر مله بافی کشور صورت می گیرد.

فرماندار خوسف اولین جشنواره ملی مله بافی خوسف ساعت 30: 7 دقیقه پنجشنبه 25 آبان ماه در خانه تاریخی تاجور واقع در خیابان مطهری 15 برگزار می شود.

یادواره 105 شهید شهرستان خوسف با محوریت شهیدان عبادی همزمان با هفته فرهنگی این شهرستان و با حضور مسئولان و فرماندار خوسف، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی شرکت جمعی از خانواده معظم شهدا، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دبیرخانه شهر ملی مله در هفته فرهنگی شهرستان خوسف

افتتاح دبیرخانه شهر ملی مله در هفته فرهنگی شهرستان خوسف