مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-21اقتصادي

مسائل حوزه گمرک و مسائل ارزی به حداقل رسید


مسائلی که در حوزه گمرک و مسائل ارزی وجود داشت به حداقل رسیده است.

- معاون صنایع عمومی وزیر صمت با بیان اینکه مسائلی که در حوزه گمرک و مسائل ارزی جود داشت به حداقل رسیده است گفت: در هفته های آینده اخبار خوبی را در تامین منابع ارزی و ریالی برای جامعه خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدمهدی برادران شامگاه سه شنبه در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی با مدیرت استاندار استان و همکاران اداره کل صمت به عنوان یک استان صنعتی همیشه مورد توجه وزرات صمت قرار داشته است.

دغدغه هایی در خصوص نمایشگاه صنعت در سال قبل وجود داشت که با تغییرات انجام شده این مهم رفع شده است و فرایند رو به رشد کمی و کیفی در استان باید دنبال شود.

  معاون صنایع عمومی وزیر صمت تصریح کرد: نمایشگاه اراک باید متفاوت از نمایشگاه سایر استان ها برگزار شود چراکه اینجا قطب صنعت است و جامعه ما در شهر اراک و استان  مرکزی یک جامعه صنعتی است و همیشه مرم استان از صنایع بازدید انجام می دهند و همراه صنایع هستند.

  برادران عنوان کرد: عزم وزارت صمت در پیشبرد اهداف صنعتی و امید بخشی به تولید داخلی است، ما در کنار رشد تولید به عمق تولید توجه داریم و هر چه به جلوتر پیش می رویم علاوه بر اینکه سهم بازار داخلی را در بازار صادراتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل حوزه گمرک و مسائل ارزی به حداقل رسید

مسائل حوزه گمرک و مسائل ارزی به حداقل رسید