مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-13فناوري

تحول در ویرایش متون فارسی با اختراع نرم افزاری برپایه هوش مصنوعی


شرکت دانش بنیان ویراویراست، متشکل از تیم خلاق و نوآور شیرازی است که با ارائه محصولات و نرم افزار های متفاوت بر پایه هوش مصنوعی در تلاشند تا به رشد تکنولوژی در زبان فارسی کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هوش مصنوعی یک تکنولوژی پیشرفته است که در زمینه های مختلف بسیار کاربرد پیدا کرده و خودنمایی می کند به نحوی که در هر بخش و زمینه ای نشانه ای از آن مشاهده می شود.

  جوانان نوآور،خلاق و نخبه زیادی با پیشرفت تکنولوژی دست به کار شده اند و با استفاده از هوش مصنوعی علاوه بر اختراع، کار آفرینی کرده اند.

  یکی از این گروه های خلاق و نوآور شیرازی که از هوش مصنوعی به نحو احسن استفاده کرده و تمام تلاششان این بوده که بتوانند با استفاده از این دانش قدم مثبتی برای کشورشان بردارند و به پایداری زبان اصیل فارسی کمک کنند، گروه دانش بنیان ویراویراست است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا میشویم .

  بانوی کارآفرین شیرازی و بنیانگذار گروه ویراویراست در گفتگو با خبرنگار فارس خود را معرفی کرد و گفت: زهرا نواب صفری، متولد 1370 در شیراز، بنیانگذار و مدیر روابط عمومی شرکت دانش بنیان ویراویراست هستم.

این نوآور شیرازی از مدارک و سوابق تحصیلی اش گفت و بیان کرد: کارشناسی را رشته زبان شناسی خواندم و کارشناسی ارشد را رشته رایانشی در دانشگاه شیراز و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در ویرایش متون فارسی با اختراع نرم افزاری برپایه هوش مصنوعی

تحول در ویرایش متون فارسی با اختراع نرم افزاری برپایه هوش مصنوعی