مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-31ورزشي

تقویت دیپلماسی جوانان برای حل مشکلات این حوزه از اهداف وزارت ورزش و جوانان است


مدیرکل حوزه مشارکتهای اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: تقویت دیپلماسی جوانان و حضور جوانان و سازمانهای مردم نهاد در امور مربوط به جوانان برای حل مشکلات این حوزه از اهداف مهم وزارت ورزش و جوانان است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل حوزه مشارکتهای اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: تقویت دیپلماسی جوانان و حضور جوانان و سازمانهای مردم نهاد در امور مربوط به جوانان برای حل مشکلات این حوزه از اهداف مهم وزارت ورزش و جوانان است.

علی پارسانیا 9آبان در افتتاحیه رویداد هم نا که در سالن خانه جوان ارومیه برگزار شد، تصریح کرد: توسعه مشارکت نهادمند اجتماعی هدف اصلی درخصوص سازمان های مردم نهاد بوده و در بحث آموزش و توانمندسازی سمن ها در دوره جدید نیز نظامنامه آموزشی تدوین و پیش نویس آن آماده شده و در حال دریافت نظرات اساتید هستیم تا بعد از جمع بندی یک نظام نامه جامع نوشته و ارائه شود.

پارسا نیا نشان کرد: برگزاری رویداد هم نا برای همگرایی و هم افزایی در استان و بین سازمان های مردم نهاد تاثیر و اهمیت زیای دارد لذا در دوره جدید استان به استان در جمع جوانان و سازمان های مردم نهاد جوانان حضور و از ظرفیت و توانمندی آنها آشنا می شویم و بدون واسطه در جریان خواسته ها و گفتمان آنها قرار می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت دیپلماسی جوانان برای حل مشکلات این حوزه از اهداف وزارت ورزش و جوانان است

تقویت دیپلماسی جوانان برای حل مشکلات این حوزه از اهداف وزارت ورزش و جوانان است