مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 10:002023-10-27سياسي

حضور دانشگاه تهران در بین 500 دانشگاه برتر دنیا


ارتقای جایگاه دانشگاه تهران در ویرایش 2024 رتبه بندی تایمز چشمگیر بوده است، به گونه ای که دانشگاه تهران به بهترین رتبه خود در این نظام رتبه بندی طی یک دهه اخیر دست پیدا کرد و در میان 500 مؤسسه برتر جهان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در دیدار با رییس شورای عالی برنامه ریزی دانشگاه نانجینگ و هیأت عالی رتبه این دانشگاه که در محل دفتر رییس دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به جایگاه دانشگاه تهران به عنوان قدیمی ترین و جامع ترین دانشگاه ایران و با بیان اینکه دانشگاه تهران با 54 دانشکده و شعبه در شهرهای مختلف ایران، دارای 1000 رشته مقطع فعال است، گفت: راه اندازی شعبه های دانشگاه تهران در کشورهای مختلف در حال پیگیری است.

* 700 تفاهم نامه دانشگاه تهران با دانشگاه های دنیا وی به 700 تفاهم نامه دانشگاه تهران با دانشگاه های دنیا از قاره های ختلف اشاره کرد و افزود: در دوره جاری مدیریتی دانشگاه تهران 2اولویت مهم را برای توسعه دیپلماسی علمی مورد توجه قرار داده ایم.

اول اینکه، دانشگاه هایی که با آنها تعامل خواهیم داشت، دانشگاه های مربوط به کشورهای دوست و همسو با جمهوری اسلامی ایران است و بدون شک کشور دوست، چین در صدر این کشورها قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانشگاه تهران در بین 500 دانشگاه برتر دنیا

حضور دانشگاه تهران در بین 500 دانشگاه برتر دنیا