مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-08اقتصادي

برآورد بیمه 300 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمانشاه


رییس صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان کرمانشاه برآورد کرد، امسال اراضی زیر پوشش بیمه استان به قریب 300 هزار هکتار برسد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان کرمانشاه برآورد کرد، امسال اراضی زیر پوشش بیمه استان به قریب 300 هزار هکتار برسد.

هوشنگ کریمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای سال زراعی جدید( ابتدای مهر) تاکنون 70 هکتار از اراضی زراعی استان کرمانشاه بیمه شده، اظهار کرد: انتظار داریم امسال اراضی زیر پوشش بیمه استان در نهایت به قریب 300 هزار هکتار برسد.

کریمی یادآور شد: سال زراعی گذشته در مجموع 215 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمانشاه زیر پوشش بیمه رفته بود که 180 هزار هکتار آن در قالب اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها بیمه شده بود.

کریمی در ادامه با بیان اینکه امسال سهمیه 500 هزار هکتاری برای بیمه کردن اراضی کشاورزی استان در قالب اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها در نظر گرفته شده، گفت: در صورت استقبال کشاورزان از این طرح شاهد افزایش پوشش بیمه ای اراضی کشاورزی استان خواهیم بود و به هدفگذاری در نظر گرفته شده برای استان خواهیم رسید.

کریمی با بیان اینکه طرح جهش تولید در دیمزارهای استان با همکاری صندوق بیمه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و وزارت جهاد کشاورزی اجرایی می شود، گفت: در این طرح اراض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد بیمه 300 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمانشاه

برآورد بیمه 300 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمانشاه