مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-19ورزشي

همه متهمان دوپینگ !


بر اساس مقررات آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ ،  ASP نیز تابع قوانین مبارزه با دوپینگ هستند، به همین دلیل مهم است که بدانند چگونه می توانند هم از خود و هم از ورزشکاران مراقبت و حمایت کنند.

- طبق قوانین مندرج در مجموعه مقررات، پرسنل پشتیبان ورزشکار شامل سرمربی، مربی، مدیرعامل، کارکنان تیم، پرسنل رسمی، پزشکی، پیراپزشکی، والدین یا هر شخصی که با یک ورزشکار کار یا کمک می کند، ملزم به تبعیت از قوانین مبارزه با دوپینگ هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اکثر موارد، طیف گسترده ای از پرسنل پشتیبانی ورزشکاران (ASP) در کنار ورزشکاران فعالیت می کنند تا اطمینان حاصل شود که ورزشکار تصمیمات آگاهانه ای در مورد سلامت و عملکرد خود چه در داخل و چه خارج از زمین اتخاذ می کند و به همین دلیل ورزشکاران به ندرت در سفرهای ورزشی خود تنها هستند؛ این افراد متعهد هستند به ورزشکاران برای انجام مسئولیت ها و حفظ شهرت و شان ورزشی خود که شامل امور مبارزه با دوپینگ می شود، کمک کنند.

بر اساس مقررات آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ،  ASP نیز تابع قوانین مبارزه با دوپینگ هستند، به همین دلیل مهم است که بدانند چگونه می توانند هم از خود و هم از ورزشکاران مراقبت و حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه متهمان دوپینگ !

همه متهمان دوپینگ !