مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-15اقتصادي

تزریق 8000 میلیارد ریال به کارخانه های داروسازی


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، داروسازان و داروخانه داران را شریک خدمت تأمین اجتماعی نامید و گفت: پیش بینی و برنامه ریزی ها نشان از آن دارد که شرایط پایداری منابع سازمان تأمین اجتماعی در حال بهبود است.

- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، داروسازان و داروخانه داران را شریک خدمت تأمین اجتماعی نامید و گفت: پیش بینی و برنامه ریزی ها نشان از آن دارد که شرایط پایداری منابع سازمان تأمین اجتماعی در حال بهبود است.

پرداخت مطالبات طرف های قرارداد ازجمله داروخانه ها اولویت سازمان تأمین اجتماعی است و با بهبود شرایط منابع ورودی، وضعیت ما از جهت اجرای تعهدات قراردادی بهتر از شرایط موجود خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرهاشم موسوی در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران افزود: ما در سازمان تأمین اجتماعی و شما در صنف دارویی، با هم افزایی و با رویکرد خدمت رسانی به دنبال رفع مشکلات و انجام کار مردم هستیم.

اگر امروز مردم با همه اقتضائات، با مشکلات کمتری خدمات را دریافت می کنند و روزبه روز وضعیت خدمت رسانی بهتر می شود؛ نشان از آن دارد که همه نقش راهبردی خودشان را مخصوصاً در حوزه سلامت به درستی و به نحو احسن اجرا می کنند.

موسوی افزود: جای خوشحالی است که انجمن داروسازان ایران به عنوان یک انجمن تخصصی، تحلیل درست و ارزشمندی نسبت به طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 8000 میلیارد ریال به کارخانه های داروسازی

تزریق 8000 میلیارد ریال به کارخانه های داروسازی