مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-04دانش

آمادگی پارک فناوری پردیس برای میزبانی از اردو های راهیان پیشرفت دانش آموزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سجاد عباسی فشمی سرپرست اداره کل ترویج و توسعه خوشه های نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به برپایی اردو های راهیان پیشرفت در پارک فناوری پردیس گفت: - سرپرست اداره کل ترویج و توسعه خوشه های نوآوری پارک فناوری پردیس همزمان با روز دانش آموز از آمادگی این پارک برای میزبانی از اردو های راهیان پیشرفت دانش آموزی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سجاد عباسی فشمی سرپرست اداره کل ترویج و توسعه خوشه های نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به برپایی اردو های راهیان پیشرفت در پارک فناوری پردیس گفت: در سال تحصیلی گذشته، بیش از 3700 دانش آموز و دانشجو از پارک فناوری پردیس در قالب اردو های راهیان پیشرفت دیدار و با پیشرفت ها و دستاورد های شرکت های عضو پارک آشنا شدند.

وی افزود: همچنین بیش از 220 نفر دانش آموز دختر در برنامه پرچم بالاست که با هدف آشنایی دانش آموزان با دستاورد های شرکت های دانش بنیان و پیشرفت های کشور در حوزه فناوری در داخل پارک فناوری پردیس برگزار شد، شرکت داشتند.

عباسی فشمی گفت: به طور متوسط هر هفته شاهد حضور گروه های مختلف دانش آموزی از استان تهران و سایر شهر های کشور در پارک فناوری پردیس هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پارک فناوری پردیس برای میزبانی از اردو های راهیان پیشرفت دانش آموزی

آمادگی پارک فناوری پردیس برای میزبانی از اردو های راهیان پیشرفت دانش آموزی