مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-07سياسي

الهیان: دارو چیزی نیست که با پلت فرم ها در اختیار مردم قرار گیرد


دارو چیزی نیست که بخواهیم با پلت فرم هایی مثل اسنپ در اختیار مردم قرار داد چرا که سبب سو استفاده زیادی از دارو ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، زهره الهیان نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس با اشاره به نشستی که با رییس سازمان غذا و دارو در مورد نارسایی های موجود در حوزه دارو و شیرخشک  برگزار شد، گفت: در این نشست رییس سازمان غذا و دارو و جمعی از متخصصین حوزه دارو حضور داشتند و مباحثی درمورد معضلات  دارو و دسترسی به آن و مشکلات مردم در این امر مثل شیرخشک مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط مشکلاتی در بودجه بخش دارو وجود دارد که بودجه اختصاص داده شده به دارو که در قانون بودجه امسال در نظر گرفته شده که متاسفانه درصد بالایی از این بودجه هنوز تخصیص نیافته است و این  امر  باعث مشکلات جدی در این امر شده که مقرر شد مکاتباتی با سازمان برنامه و بودجه و معاون رییس جمهور و وزارت بهداشت صورت بگیرد.

الهیان با اشاره صدور مجوز بی ضابطه برای تاسیس داروخانه ها این صدور مجوزهای بی ضابطه را عاملی دانست که می تواند در آینده مشکلات جدی درتوزیع ودسترسی به دارو و ورود دلالها ایجاد کند.

دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی در مورد  دسترسی مردم به دارو از طریق پلت فرم ها وخرید اینترنتی نیز هشدار داد و گفت: که این پلت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: دارو چیزی نیست که با پلت فرم ها در اختیار مردم قرار گیرد

الهیان: دارو چیزی نیست که با پلت فرم ها در اختیار مردم قرار گیرد