مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-24سياسي

نجفی: امروز سازمان ملل در برابر یک آزمون تاریخی قرار گرفته است


معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر خارجه گفت: سیاست های آمریکا و اروپا در قبال توافق هسته ای، ضربه مهلکی به چندجانبه گرایی در عرصه بین المللی وارد کرد.

- معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر خارجه گفت: سیاست های آمریکا و اروپا در قبال توافق هسته ای، ضربه مهلکی به چندجانبه گرایی در عرصه بین المللی وارد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن سخنرانی رضا نجفی در مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد در تهران به شرح زیر است: حضار محترم خانم ها و آقایان بسیار خرسندم که فرصت سخنرانی در مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس سازمان ملل برای اینجانب فراهم شده است.

هفتاد و هشت سال پیش در چنین ایامی پس از جنگی خانمان سوز که توسط اروپایی ها به راه افتاد و میلیونها نفر در آن کشته شدند سازمان ملل متحد با هدف حفظ صلح و امنیت بین المللی توسعه روابط دوستانه میان ملتها بر مبنای احترام به اصل تساوی حاکمیت ها و ایجاد هماهنگی میان اعضا برای یافتن راه حل مشکلات بین المللی در حوزههای مختلف اقتصادی، اجتماعی فرهنگی تاسیس شد اصولی که مورد توافق کلیه کشورها بوده و همه آنها برای اعتلای بشریت ضروری است.

در حال حاضر علاوه بر تهدیدات قدیمی که جهان ما را محاصره کرده ما با چالش ها و تهدیدات جدید و بی سابقه ای مواجهه هستیم چالشهای پیچیده ای که ابعاد متفاوتی دارند و با فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجفی: امروز سازمان ملل در برابر یک آزمون تاریخی قرار گرفته است

نجفی: امروز سازمان ملل در برابر یک آزمون تاریخی قرار گرفته است