مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-13بين الملل

الازهر خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی شد


الازهر از جامعه بین الملل خواست تا «رژیم صهیونیستی تروریست را که معنای انسانیت و زندگی را نمی داند، به خاطر کشتارهای دسته جمعی و جنایت های جنگی اش محاکمه کند».

- الازهر از جامعه بین الملل خواست تا رژیم صهیونیستی تروریست را که معنای انسانیت و زندگی را نمی داند، به خاطر کشتارهای دسته جمعی و جنایت های جنگی اش محاکمه کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه الازهر آمده است: ما خواهان محاکمه رژیم صهیونیستی پس از اقدامات تروریستی و ​​محاصره کل نوار غزه و جلوگیری از رسیدن سوخت و تجهیزات پزشکی به بیمارستان ها هستیم که باعث عدم خدمت رسانی تعداد زیادی از بیمارستان ها و شهادت بیماران در بخش های مراقبت های ویژه و کودکان در بیمارستان الشفاء شده است.

همچنین بمباران جنون آمیزش در اطراف بیمارستان، باعث جان باختن ده ها شهید، جلوگیری از تدفین آنها و هدف قرار دادن همه افرادی که قصد خروج یا ورود به بیمارستان را داشتند، شده است.

در این بیانیه آمده است: الازهر از مردم آزاده جهان و نهادها و سازمان های بین المللی می خواهد که برای شکستن این محاصره غیر انسانی که توسط صهیونیست های تروریست بر بیمارستان ها و مراکز بهداشتی تحمیل شده است، اقدام فوری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الازهر خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی شد

الازهر خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی شد