مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-16سياسي

آیت الله اختری یک ستاره درخشان در سپهر حوزه های علمیه بود


 رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور معتقد است که آیت الله اختری یک ستاره درخشان در سپهر حوزه های علمیه بوده و از این رو باید این عالم شاخص را به عنوان یک الگو را معرفی کرد.

- ایسنا/سمنان  رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور معتقد است که آیت الله اختری یک ستاره درخشان در سپهر حوزه های علمیه بوده و از این رو باید این عالم شاخص را به عنوان یک الگو را معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری 25 آبان در آیین بزرگداشت آیت الله اختری نماینده سابق امام و ولی فقیه در سمنان و روحانیون دوران انقلاب اظهار کرد: اخلاص و ارادت آیت الله اختری (ره) به امام زمان(عج) بسیار درخور توجه و با اهمیت بود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه برگزاری آیین تکریم و تجلیل از فرزانگان، مجاهدان و بزرگان، اقدامی درجه یک، الهی و ارزشمند است و به هیچ وجه جنبه نمایشی ندارد، افزود: الگوسازی و معرفی چهره های برجسته و فرهنگ سازی در این راستا، اقدامی ارزشمند است.

وی بر لزوم معرفی مفاخر علمی و فقهی تاکید و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سفر به استانهای مختلف کشور و در مطلع کلام مبارکشان، به مفاخر و بزرگان آن منطقه اشاره می کنند و تاکید دارند که جوانان با این سرمایه ها و افتخارات آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اختری یک ستاره درخشان در سپهر حوزه های علمیه بود

آیت الله اختری یک ستاره درخشان در سپهر حوزه های علمیه بود