مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 17:002023-10-31پزشكي

افزایش بیش از 11 درصدی پذیرش دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در مجموع تعداد دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 1403-1402 نسبت به سال گذشته بیش از 11 درصد افزایش دارد.

- ارسلان خالدی فر در تشریح این خبر اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری 850 دانشجوی جدید در 8 مقطع و 48 رشته تحصیلی این دانشگاه جذب شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: 650 نفر از دانشجویان جدید در مهرماه امسال سرکلاس های درس حاضر شدند و مابقی از بهمن ماه در دانشگاه شاغل به تحصیل می شوند.

خالدی فر اضافه کرد: امسال با موافقت وزیر بهداشت، رشته های جدید کاربردی در جهت گره گشایی از مشکلات و پاسخگو به نیاز جامعه در این دانشگاه راه اندازی شد، رشته هوشبری مقطع کارشناسی پیوسته، رشته بهداشت عمومی مقطع کارشناسی ناپیوسته، رشته مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار مقطع کارشناسی پیوسته و رشته فیزیوتراپی مقطع کارشناسی پیوسته از جمله این رشته های تازه تاسیس است.

خالدی فر با اشاره به افزایش 20 درصدی پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی و دندانپزشکی، تصریح کرد: امسال 189 دانشجو جدید در رشته پزشکی و 27 دانشجو در رشته دندانپزشکی جذب شد.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنان پیگیری در خصوص توسعه و افزایش تعداد رشته های تحصیلی اثرگذار و پرکاربرد در زندگی امروزه در این دانشگاه اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از 11 درصدی پذیرش دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

افزایش بیش از 11 درصدی پذیرش دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد