مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-26فرهنگي

غول ادبیات جهان دیگر رمان نمی نویسد


غول ادبیات جهان ماریو بارگاس یوسا خبر داد که با انتشار تازه ترین اثرش به نام «سکوتم را به شما تقدیم می کنم» از دنیای رمان خداحافظی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ماریو بارگاس یوسا خبر داد که با انتشار تازه ترین اثرش به نام سکوتم را به شما تقدیم می کنم از دنیای رمان خداحافظی خواهد کرد.

سکوتم را به شما تقدیم می کنم با عنوان اصلی Le dedico mi silencio آخرین اثر این نویسنده پرویی قرار است از 26 اکتبر برابر با 4 آبان ماه در سراسر جهان عرضه شود و این اثر پایانی بر بیش از شش دهه حضور او در دنیای رمان نویسی خواهد بود.

نویسنده کتاب سور بز در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی ال موندو اعلام کرده است که گرچه شایعه و حرف های خاله زنکی بخشی از زندگی او را در بر گرفته است، نگران این موضوع نیست و این صحبت ها آزارش نمی دهد.

  بارگاس یوسا با دفاع از پرداختن به فرهنگ و اندیشه های آزادی طلبانه بیان کرد: همواره رمان، جستار، فرهنگ و اندیشه های آزادی طلبانه از اهمیت برخوردار بوده اند و سال ها از آنها دفاع کرده ام و مردم نباید اهمیتی به مهملاتی بدهند که روزنامه های خاص درباره من می نویسند که بیشتر آنها صحت ندارند.

  نویسنده کتاب گفت وگو در کاتدرال درباره پایان دادن به دوران نویسندگی اش اعلام کرد: تصمیم گرفته ام که این آخرین رمانم باشد زیرا نوشتن آن چهار سال از من زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غول ادبیات جهان دیگر رمان نمی نویسد

غول ادبیات جهان دیگر رمان نمی نویسد