مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-08سياسي

فرشاد مومنی: مولدسازی کمر ایران را می شکند


عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دولت و مجلس افتضاح تناقض ادعای فروش بی سابقه نفت در دوره پسا برجام با یکی از بی سابقه ترین سطوح کسری مالی در یکسال را میان خود پاسکاری می کنند! وقتی آمارهای بی پایه و غیردقیق را ابزاری برای افزایش روحیه خود و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه اعتماد، فرشاد مومنی با بیان اینکه اگر بحث های جاری میان نمایندگان مجلس و دولت را طی حدود 12 روز گذشته ببینید، خواهید دید تا چه میزان غیرمحترمانه و گاه حتی هتاکانه با یکدیگر سخن می گویند و هر کس تلاش می کند توپ تعارض میان تبلیغات حکومت با داده های رسمی را به زمین دیگری بیندازد، خاطرنشان کرد: دولت و مجلس این افتضاح که از یک سو ادعا می شود ما بی سابقه ترین سطوح فروش نفت در دوره پسابرجام را داشته ایم و از طرف دیگر با یکی از بی سابقه ترین سطوح کسری مالی در یکسال روبه رو هستیم را میان خود پاسکاری می کنند! این اصلا علامت خوبی نیست.

فرشاد مومنی که در نشست رمزگشایی از پیوندهای میان رانت جویان و نظام بودجه ریزی کشور که در موسسه مطالعات دین و اقتصاد برگزار شد، سخن می گفت، با بیان اینکه در یک ماه آینده از نظر قانونی دولت باید سند لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس کند، تصریح کرد: متاسفانه به رغم همه تلاش های اندیشه ورزان توسعه خواه کشورمان، به شکل مطلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشاد مومنی: مولدسازی کمر ایران را می شکند

فرشاد مومنی: مولدسازی کمر ایران را می شکند