مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-15اقتصادي

فریاد مدیر کار کهگیلویه از بی عدالتی بانک ها و گزارش های خلاف واقع


برای پرداخت تسهیلات در استان جلسه می گیرند و می گویند همه چیز گل و بلبل است اما وقتی به شهرستان ها می رسد کار خاصی نمی شود و یا برخی شهرستان ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید سلیمان کریمی در جلسه کمیته اشتغال این شهرستان، تعهدات اشتغال شهرستان در سال جاری را 1900 نفر عنوان و اظهار کرد: از این مجموع تاکنون 1425 نفر در سامانه رصد توسط دستگاه های اجرایی و موسسات ثبت شد که بیشترین ثبت مربوط به کمیته امداد بوده است.

رییس اداره کار کهگیلویه افزود: تعهدات اشتغال سال گذشته 2700 نفر بود که 2210 نفر آن ثبت شد.

وی مشکلات بانکی، طولانی شدن مدت زمان صدور مجوز ها و پرداخت، دوگانگی برخورد بانک ها در سطح استان و شهرستان را از جمله مشکلات عمده در زمینه اشتغال عنوان و تصریح کرد: برخی پرونده ها سال گذشته تکمیل و به بانک معرفی شده اند اما هنوز پرداخت نشده اند.

کریمی گفت: مدیرعاملان بانک ها با حضور استاندار و معاون اقتصادی در استان جلسه می گیرند و می گویند همه چیز گل و بلبل است اما وقتی به شهرستان ها می رسد کار خاصی نمی شود و یا برخی شهرستان ها، شهرستان تر هستند؟! وی بیان کرد: ما از قِبَل همین مردم مسئول شدیم و تمام سعی ما باید بر کاهش رنج و آلام مردم باشد، اما بعضی رفتارهای ما سبب افزایش مشکلات مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد مدیر کار کهگیلویه از بی عدالتی بانک ها و گزارش های خلاف واقع

فریاد مدیر کار کهگیلویه از بی عدالتی بانک ها و گزارش های خلاف واقع